Latest Posts

Meubel make-over

By 14:53 , ,

De meesten van jullie weten misschien al wel dat ik een fan ben van Ikea. Ik kom er het liefst één keer per jaar, om verschillende redenen: ten eerste houd ik er gewoon al van om rond te wandelen in de opstellingen in het warenhuis. Bij elke nieuwe living die ik passeer, probeer ik mij de mensen voor de geest te halen die er zouden kunnen wonen. Ten tweede ben ik gek op de heerlijke Zweedse taartjes en tot slot heb ik elk jaar wel iéts nodig - en kom ik met véél meer thuis (story of my life...).

Vorig jaar kocht ik er een Bekväm-krukje, in houtskleur. We misten namelijk nog een trapladdertje - ik kon maar moeilijk aan onze hoogste keukenkast - en dit exemplaar vond ik leuk genoeg om voor en na gebruik gewoon te laten staan. Het afgelopen jaar heeft het zijn dienst al goed bewezen, maar eerlijk gezegd raakte ik wat uitgekeken op de gewone, simpele kleur. Ik vind witte, sobere interieurs prachtig, maar heb toch wel nood aan kleurrijke accenten. In een redelijke impulsieve bui besloot ik het te verven en voor fluogeel te gaan. Ik kocht primer en een half litertje gele Levis-verf - Clear Yellow B70 (toegegeven: de verf en primer waren samen wel vier keer zo duur als het krukje) en hoopte vurig op een goede afloop. Nu, zes dagen na de eerste lik verf is het krukje klaar en staat het opnieuw in onze keuken. En gelukkig voor mezelf heb ik nog geen spijt van de gewaagde kleur :-). Hieronder voor jullie de voor- en na-foto's.

Liefs,
Annelies



Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties