Latest Posts

Nog steeds Mus, maar toch ook anders..

By 20:03

Het lenteweekend van 2015 begon ik met bloggen. Misschien iets te bevlogen ;-), maar toch ook voorzichtig. Aanvankelijk slaagde ik erin om zo'n twee tekstjes per week te publiceren en hoewel ik dat gemiddelde de laatste maanden niet meer haal, blijft bloggen - en foto's maken - met stip mijn favoriete tijdverdrijf. En zonder jullie, lieve lezers, zou dat véél minder interessant zijn. Met 17 719 pageviews, 223 volgers op Facebook en 193 op Instagram sinds 21 maart kan ik niet anders dan jullie zó dankbaar zijn. Merci, eigenlijk gewoon al om er te zijn.

En nu er gisteren een nieuw jaar aanvatte - en dus ook weer nieuwe kansen - maakte ik van de gelegenheid gebruik om (mits héél veel nodige hulp) een beetje te sleutelen aan de lay-out van mijn blog. Voortaan ziet de Mus in de Wolken-pagina er een beetje anders uit en ik hoop dat jullie dat even leuk vinden als ik. Ik ben alvast van plan er dit jaar weer helemaal voor te gaan. Jullie ook?

Liefs,
Annelies

PS: voortaan kan je klikken op de foto's om ze te vergroten, yay! 


Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties