Latest Posts

Winter is coming

By 16:27 , ,

Het weer blijft één van de favoriete gespreksonderwerpen :-). Dus schrijf ik er nu ook maar over, of toch een beetje.

Het is al bijna één maand winter, maar daarvan hebben we nog niet veel gemerkt. Jammer, want ik houd wel van kraakverse, witte sneeuw - enkel die variant; de papperige, grijze versie een paar dagen later zint me veel minder - en van stralend blauwe hemels, een winterzon en vriestemperaturen. Gelukkig voor mij komt er zo'n weekend aan, als ik het weerbericht mag geloven. De warme chocomelk staat al klaar, maar voorts lijst ik voor jullie ook nog enkele andere winter essentials op.

1. Aangezien ik 's ochtends en 's avonds een aardig stuk fiets en graag ga lopen of zwemmen, lijdt mijn huid onder de temperatuurschommelingen. Buiten koud, binnen lekker warm. Bovendien was ik mijn handen nogal frequent en die optelsom van koude en veel wassen maakt dat mijn handen al snel één grote kloof worden. Ik zeul overal handcrème mee naar toe, en dan liefst ook nog één met een lekker geurtje. Momenteel zijn deze van Rituals en van TreacleMoon mijn favorieten.  


2. Ook mijn lippen en ogen verdienen een laagje bescherming. Deze crème van Yves Rocher beschermt zonder vet te maken. To top it all up ga ik voor de goede oude Labello


3. Overdag kies ik voor deze rode tui van H&M. Kerst mag dan wel voorbij zijn; voor even kan dit nog wel.


4. 's Avonds in de zetel kruip ik onder mijn warme deken van Mistral Home. Met zijn vrolijke Triangle print is dat een echte happy maker.

5. In bed draag ik mijn laarsjes van Woody. Allesbehalve sexy, maar zó zalig warm. 

Laat koning Winter maar passeren nu; ik ben er helemaal klaar voor.
Liefs,
Annelies



Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties