Latest Posts

Sloppop love

By 12:53 ,

De creaties van Sloppop veroveren keer op keer mijn hartje. De jurkjes zijn zo mooi en de mini-garland die ik er vorig jaar in de zomer bestelde, is na aankomst niet meer uit ons interieur verdwenen - je kan de gewone dagen die passeren niet genoeg vieren, toch?

Ook de totebags van Sloppop stonden al even op mijn 'must have'-lijstje en vorige maand ook op mijn kerstlijstje. Alleen blijkt dat wel meerdere mensen de unieke tassen leuk vinden, want ze vliegen de deur uit. Gelukkig kan ik, als het op het verzamelen van leuke hebbedingen aankomt, zéér volhardend zijn ;-) en heb ik nu sinds vorige week ook een leuke tas in mijn bezit. Ben jij ook geïnteresseerd in de leuke totebags van Sloppop? Neem dan zeker een kijkje op de website; élk item is uniek.

Liefs, 
Annelies


Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties