Latest Posts

Allesbehalve saaie stappers

By 18:17

Van vrijdag op zaterdagnacht zal ik in alle stilte opstaan en naar Zaventem vertrekken. Daar wacht ik rond 6u 's morgens met twee fantastische collega's 19 leerlingen van het zesde jaar op. We zijn uit op Rome!

We zullen er genieten van het zàlige weer, het eten en de cultuur. Om heel Rome te kunnen zien op vijf dagen tijd zullen we ook héél wat moeten wandelen. Lang lang lang heb ik nagedacht over wàt ik aan mijn voeten moet doen. Wetend dat het er - holé - 26° zal zijn, maakte ik een lijstje met schoeiselopties.

Ballerina's? Misschien schoon, maar niet praktisch wegens te weinig steun en teveel blaren na amper één dag wandelen. Mijn Nikes? Te warm. Birkenstocks? Misschien een welgekomen afwisseling, maar wegens het ontbreken van een enkelbandje ook niets voor mij om een hele dag op te gidsen. De wanhoop nabij dacht ik even terug aan hoe dat vroeger ging, als ik op kamp ging naar warmere oorden en er ook schoeisel gekozen moest worden. Toén werd er zonder pardon een paar Teva's in mijn valiesje gegooid, maar wegens àllesbehalve mooi bande ik die herinnering even snel als ze opkwam.

De tijd vorderde en nog steeds had ik géén idee welk paar schoenen de absolute n°1 zou worden. Weeràl doken die Teva's op in mijn hoofd. En aangezien ik eigenlijk toch wel iemand ben die houdt van praktische spullen overwon ik mijn ijdelheid en ging ik een kijkje nemen op de website...

Tot mijn grote verbazing heeft Teva het als het op hun sandalen aankomt toch een beetje over een andere boeg gegooid. Voortaan vind je in hun assortiment naast de oerdegelijke - lelijke - sandaal ook dezelfde oerdegelijkheid, maar dan in een leuk kleurtje, of met een leuk motiefje. Ik kon wel een vreugdesprongetje maken. Mijn probleem was ineens helemaal van de baan. Zonder twijfelen heb ik min of meer leuke - geloof het of niet - Teva's besteld en met nóg minder twijfel zal ik die vanaf zaterdag dragen. Rome zonder blaren? Bring it on!


Dit zijn de mijne! Yay!


Foto via Lookbook Teva SS 2015

Foto via Lookbook Teva SS 2015

Foto via Lookbook Teva SS 2015

Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties