Latest Posts

Feest!

By 18:50

Dit weekend hebben het lief en ik wel honderdéén redenen om te feesten. Dat is zó leuk!

De redenen op een rijtje; vandaag is er het galabal van mijn zesdejaars, op zondag zijn we uitgenodigd op een familie-BBQ aangezien mijn tante en nonkel 40 jaar getrouwd zijn, op maandag zijn het lief en ik - tromgeroffel, gejuich en confetti - twee jaar samen, verjaart mijn papa en diezelfde dag gaat het lief een nieuwe uitdaging aan op professioneel gebied. Jeetje, als dàt maar goed komt!

En ik vind dat bij feestjes ook een leuke outfit hoort. Ik liet me verleiden door dit leuke rokje van Grace&Mila bij Two Store, ook het witte truitje van Soaked in Luxury kocht ik daar. Deze winkel is een echte aanwinst voor de winkelstraat in Geel. Ik mag er niet te vaak binnen springen, want ik word er nogal snel verleid door leuks en dat is niet goed voor mijn portemonnee. Nu goed, deze outfit kon ik echt niet laten liggen! En omdat ik niet hou van té lief, maak ik de combinatie stoerder met het lederen jasje van Mango dat ik afgelopen winter al kocht. Als kers op taart raakte ik helemaal de 'clutch' kwijt toen ik deze clutch tegen kwam bij women's secret.

Voorheen maakte het lief de foto's als ik over mode schreef, maar eigenlijk doet ie dat niet zo graag. Voor deze foto's zorgde een vriendin en ik moet bekennen dat ik het heel onwennig vond om voor haar te poseren. Ik sta liever achter de lens, en niet ervoor. Maar het is moeilijk over mode te schrijven als je zelf niet op de foto wil. Gezwicht, dus. 

Wat me nu nog rest is genieten van de festiviteiten!
Een fijn weekend, allemaal!

Annelies



Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties