Latest Posts

Beschermengeltjes

By 17:06 ,




Of ik van kitsch houd? Nee, denk ik. Alleen vind ik dat sommige dingen er zó over zijn dat ze weer mooi worden. Het eerste interieur-object dat ik met dat argument onze living binnenkreeg was een glitterbambi. Ik beloofde mijn lief plechtig dat die er alleen zou staan tijdens de kerstdagen, maar naarmate die naderden en voorbijgingen, hechtte ik me steeds meer aan de zilveren glitterbambi. Uiteindelijk mocht ie blijven.

Een aantal weken geleden stuitte ik weer op zo'n klein object (twee eigenlijk..) dat ik dolgraag op mijn boekenplank boven mijn bureau wilde zetten. Het heet  "Sony Angel", is te krijgen in diverse series en als je het koopt zit het in een gesloten doosje; je kan dus niet kiezen. Bij het lezen van de woorden "Jij kiest niet de Sony Angel, maar de Sony Angel kiest jou"  smolt mijn hart. Ik wilde dolgraag te weten komen welke Sony Angel mij zou kiezen... Ik bestelde er twee uit de dierenserie en na vijf dagen wachten en heel wat gedoe met de Post waren ze daar eindelijk.

Welkom, aapje en olifant. Jullie zijn gekomen om te blijven.



Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties