Latest Posts

Diamonds are a girl's best friend

By 09:52


Ik heb nooit echt juwelen gedragen, wegens te opzichtig en gewoon niet mijn ding. Een horloge vond ik al het absolute maximum. Oorbellen irriteerden me, ringen speelde ik kwijt en armbandjes begaven het vaak. Ik had het idee dat juwelen mij er alleen maar tuttig zouden doen uitzien en bovendien voelde ik er weinig voor mijn geld te geven aan bling bling. Daarvan was ik overtuigd, tot ik Wouters en Hendrix leerde kennen. Toen ik hun collecties zag, was ik ineens verliefd en door het dolle heen. Zo mooi door eenvoud. Wouters en Hendrix is een duo ondernemende vrouwen dat al 30 jaar samen juwelen ontwerpt, en dat doen ze goed.

Vanaf die eerste aanblik besloot ik te gaan sparen; wàt wilde ik graag een halskettinkje dat bij élke outfit zou passen. Na een paar maanden kocht ik er één en nog steeds draag ik het graag en vaak.



















Een dik half jaar later volgde er ook nog een armbandje...(een verslaving komt nooit ineens, maar eerder geleidelijk je leven binnengeslopen).


Gezien de sponsoring van mama, papa en mijn broers is het opschrift 'Amour' helemaal waar dit armbandje voor mij voor staat.

En tot mijn lief me ten huwelijk vraagt - zo nam ik me voor - zal mijn collectie daar bij blijven ;-). Of dat dacht ik toch. Een vriendin liet me namelijk weten dat ze op 2 en 3 april een stockverkoop houden in Berchem. Ik zwichtte meteen en schreef het in 't groot in mijn agenda. Ik weet al waar ik de start van de paasvakantie zal doorbrengen...


Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties