Latest Posts

Nieuw project

By 16:43




Voor de aankomende zomer was ik op zoek naar een leuke sweater - zo één om over aan te trekken als het 's avonds frisjes is en die gemakkelijk te combineren is. Ik hou wel van kleur, al is dat dan liefst wel subtiel.

Ik kwam op het idee om zelf eens iets te maken. Toen ik via Veritas "How to customize" een leuke Ananas-patch vond was ik meteen verkocht. In de hoop dat ie gemakkelijk te bevestigen is, heb ik 'm meteen besteld. Natuurlijk moest ik dan ook nog een trui vinden. Ik had mijn hoofd gezet op mintgroen en eens dat beeld in mijn hoofd zat, moest en zou ik er zo één vinden.

Gelukkig was dat gauw gefikst - leve het internet!

Volgende week ben ik dus voor zo'n €25 een nieuwe uitdaging en hopelijk een nieuwe sweater rijker. Mocht ik toch twijfelen om de patch zelf aan te brengen, ga ik ermee naar mama. Die kunnen zo'n probleempjes weg sussen en oplossen. Hoera! 


Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties