Latest Posts

Fashion update.

By 23:05

Vorig jaar sloeg ik in jaartje over wat betreft zomerschoenen shoppen. Ik had er geen nodig en toen ik dan toch ging kijken - omdat ik nu eenmaal altijd op zoek ben naar opportuniteiten - vond ik niet echt mijn ding. Teveel glitter en te weinig comfort. Wat zomerschoenen betreft, vind ik het belangrijk dat het niet lijkt alsof ik een communicantje ben dat nog iets bijpassend zocht voor de grote dag en moet ik gezien de 'staande' job als leerkracht ook wel iets kunnen aandoen dat een dag te dragen valt. Vorig jaar dus geen succes.

Dit jaar onverwacht wel. En het toeval wil dan nog dat het er zijn uit de collectie van vorig jaar, ha!
Bij Tamaris vond ik loafers met pit. En dat voor weinig centjes. Mijn voetjes blij, portemonnee blij, ik blij. Zoveel vreugde om een paar schoenen. Fantastisch! Ze hebben een dierenprintje - daar moet je wel van kunnen houden - maar met een simpele jeans en basic topje kan dat wel, denk ik zo. En voilà, vandaag kregen mijn nieuwe loafers hun vuurdoop en die hebben ze met glans doorstaan!



 En daarnaast ook nog het leuke nieuws dat La fille d'O vanaf vandaag tot 26 april een stock & sample sale houdt in Antwerpen! Dit jonge merk brengt lingerie op de markt die naar eigen zeggen de middenweg zoekt tussen esthetiek en draagcomfort. Twee vliegen in één klap, dus! Meer info vind je hier.

Geniet morgen van het mooie weer en het vrijdaggevoel.
Liefs!

Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties