Latest Posts

Pasen

By 23:18 ,



Mijn favoriete dagen in het jaar zijn Sinterklaas en Kerstmis. Dat is al jaren zo. Eerst en vooral is dat omdat die dagen niet kunnen passeren zonder de nodige magie. Ik zet nog élk jaar mijn schoen en het versieren van de kerstboom enkele weken later is ook een feest op zich. Uiteraard zijn het ook de cadeautjes, het snoepgoed, de lichtjes - overal - en samenzijn met familie die het nog meer de moeite waard maken.

Aangezien Pasen op mijn feestlijstje ontbreekt sinds ik geen eitjes meer raap, besloot ik daar opnieuw verandering in te brengen. Ik nodigde vanochtend vriendinnen uit voor een brunch en maakte brownie, chocoladekoeken, bagels met gerookte zalm en kruidenkaas enerzijds en met verse eiersla - ja, wat anders met Pasen - anderzijds. Ook was er granola met rode vruchtjes en Griekse yoghurt. We hebben gesmuld! Ik kon nog net een paar foto's maken. Niet veel later was bijna alles op... Zàlig Pasen.






Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties