Latest Posts

Zon, zee, zand en een avondritueel

By 21:27 , ,

Ik word zielsgelukkig van uitjes. Waarheen is niet altijd het belangrijkst. Gewoon het idee dat ik ergens naartoe kan gaan, maakt mijn dag vanaf 's ochtends al goed.

Het lief en ik planden deze namiddag een saunabezoek, maar het weer - o, slecht weer - gooide roet in 't eten. Ik hou van saunabezoekjes, maar als het buiten 25° is, zijn er misschien interessantere dingen om doen.

We vertrokken in de late namiddag nog naar het Zilvermeer in Mol. De grote uittocht zette zich daar al in vanaf 16u - fijn, plaats genoeg voor ons, dus. We hebben er zon gevangen en naar de strandgeluiden geluisterd, maar dan in de Kempen.






Eens weer thuis de eerste sproetjes geteld; de opmars is begonnen. En ook mijn nieuwe jumpsuit-pyjama van Eskimo aangetrokken, want ook die kwam vandaag toe. Ik ben niet het type dat zich op zaterdag en zondag in huispakjes hult. Maar ik hou er wel van om op zondag mijn pyjama aan te houden als de orde van die dag - gewoonlijk schoolwerk, en strijken - zich aandient. Met deze nieuwe jumpsuit wordt dat alweer fijner.



Wàt een topdagje. Het enige dat ons nu nog rest is ons in de zetel vlijen, met een home made ijskoffie. Yum yum. En ook Game of Thrones.



Summer is coming... ;-)


Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties