Latest Posts

Sportdag, holé!

By 15:59



Onze vijfdejaars hebben nog een sportdag tegoed dit jaar, en aangezien ik titularis ben van een vijfde mag ik mee! Er staat een dagje fitness op de planning. We krijgen een gevarieerd dagprogramma voorgeschoteld en wanneer onze leerlingen om 15u 30 met hun tong tot op de grond alleen nog kunnen uitbrengen dat ze content zijn dat ze naar huis mogen om zich in hun zetel te ploffen, volgt er voor de leerkrachten eens terug op school nog een oudercontact. Een pittige, maar leuke dag dus.

Om zo'n dag te kunnen doorkomen heb ik dus best veel nodig; sportkleding, lunch én avondeten, een fles water, douchegerief - ouders zouden nogal fronsen mocht ik een geurtje hebben wanneer ik met hen de resultaten van dochter- of zoonlief bespreek - en iets leuks om aan te trekken voor 's avonds - net als niet douchen, zou een sportoutfit ook misplaatst zijn . Mijn boekentas is daarvoor niet groot genoeg. Gelukkig heb ik sinds kort een leuke tas van Herschel en die kan nu voor het eerst dienst doen. Dit jonge merk werd uit de grond gestampt door twee Canadese broers met oog voor detail. Hun collectie kenmerkt zich door het tijdloze karakter dat al hun producten meekrijgen.



Ik kocht de tas met de centjes die ik kreeg voor Kerst en nieuwjaar - dankje lieve meter - en kon ze nog niet eerder gebruiken. Maar nú dus wel! Ik kijk er al naar uit!


Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties