Latest Posts

Home shopping - part II

By 10:12


Mijn homeshoppinghonger (wàt een woord - héérlijk) was niet gestild na een bezoekje aan de H&M Home-afdeling. Een vriedin tipte me dat ook Action een boeiende halte als je op zoek bent naar leuke hebbedingetjes. Tegen alle verwachtingen in maakte mijn ongeloof plaats voor een aha-erlebnis. Je moet er nog net iets meer geduld voor aan de dag leggen dan bij H&M, want in de zoektocht passeer je veel rommel. Maar ongetwijfeld vind je iets leuks. Ik vond er deze vaasjes. Ze kostten €1 per stuk en zowel ik als mijn tulpjes worden er blij van!



















In 't groot heb ik een gelijkaardige vaas van Hema. Meer nog; het is zelfs al het tweede exemplaar dat onze living siert. De eerste is jammer genoeg gesneuveld toen ik ze wilde uitwassen. En omdat ik er zo dol op was, heb ik dezelfde in 't nieuw besteld. Zoals andere goeie Vlamingen elk weekend trouw aanschuiven bij de bakker voor koffiekoeken, zo sta ik (bijna) elke zaterdag aan de bloemenkraam op het marktje. Elke week kies ik een ander kleurtje gerbera's, tulpjes of ranonkels. Deze week is oranje aan de beurt.




Ook dit deken van Action vrolijkt voor €10 onze living op. Een goeie zaak, want de Sint bracht er enkele maanden geleden één. Een heel zacht en groot exemplaar met triangles-print van Mistral Home, maar aangezien ik mij daar graag helemaal inrol, schiet er weinig over voor het lief. Dàt probleem is nu alvast opgelost. Nu hebben we elk een deken. Al hoop ik natuurlijk wel dat ie nog steeds dicht bij mij wil komen liggen ;-).





Bij Blokker werd ik dan weer op slag verliefd op allerlei leuks voor weinig geld. Als thee-addict moet ik natuurlijk ook beschikken over een theepot waarmee ik tussen het kletsen door de kopjes van vriendinnen kan bijvullen. Deze met wit-zwarte driehoekjes en bamboe-handvat is helemààl mijn ding! Ik kocht er meteen ook twee mokjes bij. Thee, iemand?



En als dat nog niet genoeg is, heb ik ook nog het leuke nieuwtje dat Bliss - prachtige spulletjes en hebbedingetjes voor in je huis - nog tot en met donderdag een pop up-store heeft op de Meir in Antwerpen. De pop up-store is er vanaf 1 april. In de hoop dat ik er zelf nog geraak, alvast deze teasers voor jullie.


Via www.blissconcept.be

Via www.blissconcept.be

Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties