Latest Posts

Reken maar van YES - Inge & Benny

By 08:17

Huwelijken en de bijhorende feesten zijn naar mijn mening héél schoon uitvindingen. Iedereen is er vrolijk, ziet er goed uit en er is altijd sfeer. Dat was bij Inge en Benny niet anders. Afgelopen zaterdag gaven ze hun ja-woord en ik keek mee, door mijn lens. Inge en Benny; dat is een match made in heaven.

Het moet nog augustus vorig jaar geweest zijn toen mijn lieve collega Inge me vroeg hun huwelijksfotograaf te worden. Mijn mond viel open van verbazing. Ik had nog geen les in fotografie gevolgd en zij vertrouwde mij en mijn camera toen al.

Ondertussen mailden en belden we om alles tot in de puntjes geregeld te krijgen, maar ik durf ervoor te wedden dat ik ondanks die goede afspraken, toplocaties en knappe modellen echt wel even zenuwachtig was als de bruid herself ;-). 

Proficiat Inge & Benny, ik wens jullie àlle goeds en vooral véél liefde!






















































Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties