Latest Posts

Groetjes uit Hofstade

By 20:56

Al zo lang ik het mij herinner is mijn nichtje mijn grote voorbeeld. Ze is lief en grappig. Bij haar kan ik de meest zuivere versie van mezelf zijn. De planning van onze ouders heeft er voor gezorgd dat we haast samen opgroeiden en daardoor ook nu nog de nood voelen elkaar vaak te zien. Dat mijn lief en het hare ook goed overeenkomen, maakt dat we nu al zeker weten dat we ook in de toekomst de deur zullen platlopen bij elkaar.

Naast een familieband delen we ook dezelfde interesses, waaronder fotografie.We vonden het de hoogste tijd voor een zotte foto-uitstap en na wat rondneuzen op het web kwamen we terecht bij een oud zwembad op het Bloso-domein Hofstade. Wij er heen, uiteraard gewapend met onze camera. In feite mag je het domein niet betreden. Alles is afgezet met nadarhekken en prikkeldraad. Gelukkig was er ergens één groot gat in de omheining waar we door konden kruipen - best spannend. Dat er een half uur na onze aankomst druppelsgewijs steeds meer fotografen bijkwamen maakt onze uitstap uiteindelijk minder spectaculair. Toch was het leuk om zo eens een andere locatie te bezoeken en dat mijn nichtje zo'n schitterend model is, maakte het nog beter.






Dankzij mijn nichtje



Dankzij mijn nichtje

Dankzij mijn nichtje



Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties